گروه مشاوره فارس رتبه برتر برتر کشوری گروه آموزشی مشاوره را کسب کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش فارس گفت : گروه آموزشی مشاوره و پرورشی با نظارت اداره مشاوره تربیتی از سال تحصیلی 90-1389 فعالیت خود را آغاز کرد و با دستور وزارت متبوع و ابتکار عمل استانی در قالب یک گروه آموزشی هماهنگ مشغول به فعالیت شد.
کامران حکمت افزود: در ارزیابی‌های وزارت آموزش و پرورش از فعالیت‌ گروه‌های آموزشی مشاوره و پرورشی سراسر کشور، استان فارس توانست حائز رتبه برتر کشوری شود.
وی با بیان اینکه حضور گروه‌های آموزشی به منظور ارزیابی، انتقال دستورالعمل‌ها و دریافت بازخورد طرح‌ها امری ضروری است ، گفت : حضور گروه‌های آموزشی مشاوره و پرورشی در مدارس و تبادل آرا، رفع ابهام‌ها و مشارکت فکری باعث دلگرمی بیشتر مشاوران و مربیان می‌شود.
حکمت اظهار داشت: با تلاش و پیگیری همکاران اداره مشاوره تربیتی این استان، گروه آموزشی مشاوره و پرورشی با برنامه‌ریزی جدید توانست پشتوانه علمی و اداری مطلوب‌تری برای نیروهای مشاوره و پرورشی در مدارس به وجود آورد.
وی ابراز داشت: پیگیری طرح‌هایی مانند تهیه منابع علمی، ارائه نمونه سئوالات، ارتباط مناسب با سرگروه‌های فعالیت‌های پرورشی و مشاوره سایر استان‌ها به منظور تبادل تجربه و بهره‌گیری از ابتکارات از جمله برنامه‌های گروه مشاوره این استان است./ب

برچسب ها: برتر ، مشاوره ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.