نمایش «آنچه همیشه می خواستید در....» به نویسندگی وکارگردانی رضا صورتی برای حضور درجشنواره تئاتر فجر آماده می شود.

رضا صورتی بازیگر،نویسنده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش «آنچه همیشه می خواستید در....» را برای حضور درج شنواره تئاتر فجر آماده می کنم.
وی در ادامه در مورد اینکه در کدام قسمت از جشنواره حضور دارد افزود: دقیقا هنوز مشخص نشده است که  این نمایش در کدام قسمت جشنواره حضور دارد و این بعد از آخرین بازبینی ما، اواخر آذرماه مشخص می شود.
این کارگردان در خصوص عوامل این نمایش اظهار داشت: در این نمایش هوشنگ هیهاوند، محسن رستگار، علیرضامهران، فرزین محدث، آفاق میرقاسمی، مینووش رحیمیان و نغمه میمندی (بازیگران)، امیر حسین دوانی طراح صحنه، سیاوش پاک راه مشاور کارگردان، ندا نصر طراح لباس و مهشید محبوبی فربه عنوان طراح بروشور و عکاس این گروه را یاری می کنند.
صورتی در خصوص داستان نمایش گفت: این نمایش خارج از ایران رخ می دهد و داستان قتل هایی است که در سطح شهر رخ می دهد و وودی که شخصی معمولی است  را به زور مامور رسیدگی به این پرونده قتل می کنند که در ادامه  ماجرا هایی به بار می آید.
رضا صورتی فارغ التحصیل رشته سینما با گرایش ارتباط سینما از دانشگاه علم و فرهنگ است. وی در نمایش هایی همچون "نوبت دیوانگی" به کارگردانی هادی مرزبان،" باغ وحش شیشه ای" به کارگردانی منوچهر هرسینیبه ایفای نقش پرداخته است.
صورتی همچنین اجرای نمایش های "مستر پرزیدنت" و "تیکه تاریکی از ماه" را در کارنامه هنری خود دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار