سرمربي تيم هندبال ثامن مشهد گفت: قطار تيم ما با قدرت هر چه تمام پيش مي رود و حريفان را يکي پس از ديگري از پيش رو برمي دارد.

عليرضا حبيبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: با برنامه ريزي خوبي که داريم و با همت بازيکنان تمامي حريفان را در نيم فصل شکست داديم و قطار ثامن با قدرت پيش مي رود و ترسي از رويارويي با تيم هاي قدر نداريم.

وي تصريح کرد: هم اکنون با 16 امتياز از 8 ديدار در صدر جدول قرار داريم و از مدعيان قهرماني در اين فصل هستيم.

حبيبي در ادامه گفت: فولاد مبارکه سپاهان يک بازي معوقه با تيم ثامن سبزوار دارد که يکشنبه 26 آذر خواهد بود در صورتيکه اين تيم را با اختلاف بالاي 5 گل شکست دهد به صدر جدول باز مي گردد و در صورت باخت در جايگاه خود مي ماند البته بايد ديد بازي هاي معوقه ثامن سبزوار چه نتايجي را رقم خواهد زد و چه تيمي قهرمان نيم فصل خواهد شد.

وي اشاره کرد: هم اکنون در تعطيلات نيم فصل به سر مي بريم احتمال دارد يک اردوي برون استاني داشته باشد که شايد در شهرهاي کيش يا تهران باشد و امکان دارد با صلاحديد باشگاه در مشهد بمانيم.

حبيبي گفت:‌ روز گذشته و در بازي معوقه مقابل شهرداري اروميه قرار گرفتيم و در پايان ديدار 37 بر 20 حريف را شکست داديم و به هشتمين برد خود دست يافتيم.

وي عنوان کرد: شهرداري مقابل ما تقريبا خوب بازي کرد اما اين بازيکنان ما بودندکه از موقعيت ها بهتر استفاده کردند و نتيجه را به نفع خود پايان بردند.

حبيبي يادآور شد: متأسفانه خرمي پور و کرميان مصدومان تيم هستند که اميدوارم هرچه سريعتر بهبود يابند و به تيم برگردند و در خدمت تيم باشند.

وي تاکيد کرد: داوري ها در نيم فصل خوب بوده است هرچند برخي از آنها جوان هستند ولي بايد از اين مربيان نيز استفاده شود و تيم ها نيز خوب ظاهر شدند و به هر حال برخي تيم ها که سابقه زيادي در ليگ دارند به نسبت ساير تيم هاي جوان عملکرد مناسب تري دارند.

حبيبي خاطرنشان کرد: جاي خالي ذوب آهن تيمي که در فصل گذشته سوم ليگ شده است و نماينده ايران در جام باشگاه هاي آسيا بوده است و احساس مي شود و حيف است که چنين تيمي منحل شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار