بارش امروز باران در سواحل دریای خزر بویژه استانهای مازندران و گلستان موجب آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها می شود.

عبدالرضا امیدوار، مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با ارزیابی و ضع آب وهوای امروز کشور گفت: طبق بررسی های به عمل آمده ،بارش ها در سواحل جنوبی دریای خزر تا اواسط فردا ادامه خواهد داشت و در این مدت دریای خزر و امروز و فردا نیز خلیج  فارس مواج خواهد بود.

وی افزود: از اواخر فردا مجددا با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در نوار غربی کشور آغازشده و بتدریج در روز سه شنبه تمام نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت و در بعدازظهر سه شنبه بتدریج بارش در سواحل جنوبی دریای خزر تشدید خواهد شد و دامنه بارش، تمام نیمه شمالی کشور را در بر خواهد گرفت.

امیدوار تصریح کرد:به سبب بارش امروز در سواحل دریای خزر بویژه استانهای مازندران و گلستان آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور  در خصوص وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز گفت: آب و هوای استانهای تهران و البرز امروز،کمی ابری و وزش باد در ارتفاعات نیمه ابری پیش بینی می شود./س
برچسب ها: هوا ، باران ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار