مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: 250 میلیون ریال برای تامین سبد غذایی بین خانوارهای تحت حمایت و غیر تحت حمایت زلزله زده زهان در خراسان جنوبی هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند سیدجواد رضوی اظهارداشت: هم اکنون برای هر خانوار تحت حمایت این نهاد مبلغ 100 هزار تومان به عنوان سبد غذایی پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: همچنین بسته های لوازم بهداشتی و غذای گرم نیز بین زلزله زدگان در حال توزیع شدن است.

رضوی با اشاره به اینکه 94 خانوار مددجو با جمعیت 236 نفر در زلزله زهان آسیب دیده اند، افزود: همچنین 450 راس دام از مددجویان تحت حمایت این نهاد تلف شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از همان ساعات اولیه بروز حادثه سه تیم امدادی به مناطق اعزام شده اند، عنوان کرد: این تیم ها شامل امدادگر، مشاورین و مددکاران هستند.

رضوی با اشاره به اینکه به دو روستای نخرود و شاج نیز به دلیل خسارت های زیاد وارد شده از زلزله هر روز غذای گرم توزیع خواهد شد، افزود: توزیع غذای گرم در این دو روستا تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت.

منازل مددجویان کمتیه امداد 100 درصد تخریب شد

وی از تخریب 100 درصدی منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: در این راستا پیش بینی شده علاوه بر کمک های بلاعوض استانی کمک هایی نیز از سوی این نهاد پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با شاره به اینکه رایزنی های زیادی برای رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد در دست پیگیری است، یادآور شد: پیش بینی کانکس از مناطق زلزله زده یزد و بم که منازل نوسازی شده تحویل گرفتند، در حال پیگیری است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.