مردم ولایی ، مومن و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اهواز شامگاه شنبه با دلی شكسته و دریایی از محبت و عشق به سرور و سالار شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین با كاروان 'سفینه النجاه ' حامل ضریح جدید امام حسین (ع) وداع كردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، هزاران نفر از مردم مومن اهواز با وجود بارش شدید باران با تجمع در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر در حالی با ضریح جدید امام حسین (ع) وداع كردند كه ملتمسانه و خاضعانه از آقا و مولایشان خواستند آنان را در حرم شش گوشه اش بپذیرد و دیداری تازه در كربلای معلا داشته باشند.

كاروان سفینه النجاه در حالی از میان حزن و اندوه دوستداران و عاشقان سیدالشهدا (ع) به حركت درآمد كه قادر نبود از بین انبوه عظیمی از هیات های عزاداری و جمعیت مشتاق دل كند.

با این توصیف مردم مشتاق و عاشق سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (ع) كاروان سفینه النجاه پس از حركت بدرقه كردند.

خیابان های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی اهواز مملو از جمعیت مشایعت كننده است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با وضع كردن مقررات ویژه ، از تردد خودروها در این مسیر حركت كاروان جلوگیری می كند.

'عبدالعزیز فدعمی ' به هنگام بدرقه كاروان سفینه النجاه در جمع عزاداران حسینی گفت:حماسه مردم اهواز در استقبال از كاروان 'سفینه النجاه' حامل ضریح مطهر و جدید امام حسین(ع) در تاریخ ماندگار شد.

وی گفت: امروز شهر اهواز به احترام امام حسین (ع) و بهره گیری معنوی بیشتر از ضریح سیدالشهدا (ع) تعطیل شده بود.

بنا به این گزارش كاروان سفینه النجاه تا ساعاتی دیگر به منطقه 'كوت عبدالله' واقع در جنوب اهواز خواهد رسید.

مردم این منطقه از ساعت ها قبل مشتاقانه در انتظار 'رویت عشق ' لحظه شماری می كنند و دهها هیات عزاداری و سینه زنی نیز آماده ابراز محبت به سرور و سالار شهیدان هستند.

مردم كوت عبدالله امشب میزبان كاروان سفینه النجاه هستند و برنامه های متنوعی برای استقبال ضریح جدید امام حسین (ع) تدارك دیده اند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ، كاروان سفینه النجاه روز یكشنبه رهسپار شهر دارخوین در 55كیلومتری جنوب اهواز خواهد شد تا از آنجا راهی آبادان شود./س
برچسب ها: مومن ، شکسته ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.