مدیر كل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات كشوری استانداری خوزستان گفت:شهرستان اندیمشك دارای ظرفیت های بی شماری در بخش های مختلف است كه برای توسعه استان خوزستان باید از این ظرفیت ها بهره گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،'رضا نجاتی ' در آیین معارفه معاون فرمانداری اندیمشك افزود: اندیمشك از شهرهای مهم خوزستان و ورودی این استان است كه باید با برنامه ریزی از استعدادهای این شهرستان در راستای شكوفایی خوزستان بهره گرفت.

وی افزود:شهرستان اندیمشك در بخش كشاورزی،صنایع دستی ،منابع طبیعی، سد و ذخایر آب از جایگاه ویژه ای در استان خوزستان برخوردار است.

نجاتی گفت:نیروی انسانی كارآمد و بالنده نیز از مزایایی است كه اندیمشك از آن برخوردار می باشد كه باید به نحو شایسته ای از این پتانسیل در راستای توسعه و آبادانی این خطه بهره برد.

وی بر تلاش بیشتر برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در راستای تقویت وگسترش روحیه نشاط در مردم اندیمشك تاكید كرد و خواستار همكاری و هماهنگی همه دستگاهها در این زمینه شد.

خداداد محمدی سرپرست فرمانداری اندیمشك نیز در این مراسم بر ضرورت همدلی و وحدت مسوولان در راستای خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مردم تاكید كرد.

در این مراسم 'مجتبی صدیق زاده' به عنوان معاون فرمانداری اندیمشك معرفی شد.

فرمانداری اندیمشك از دو سال پیش تاكنون معاونت نداشته است./س
برچسب ها: اندیمشک ، ظرفیت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.