کارشناس واليبال کشورمان گفت: به هيچ عنوان تيم ملي ايران اعم از کادر فني و بازيکنان نبايد از حريفان حاضر در مسابقات ليگ جهاني 2013 بترسند.

حسينعلي مهرانپور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وقتي ما به ليگ جهاني واليبال صعود کرديم بايد بدانيم که تيم هاي کوچک در اين رقابت ها جايي ندارند و تمامي حريفان سرسخت و قدرتمند هستند.

وي تصريح کرد: ملي پوشان بايد در مسابقات ليگ جهاني با اعتماد به نفس و خودباوري کامل به مصاف حريفان خود بروند، آنها نبايد بر اين باور باشند که وقتي مقامي نمي آوريم پس تيم ضعيفي هستيم بلکه با بازي هاي خوب و حرفه اي خود واليبال ايران و سطح آن را به همگان نشان دهند.

کارشناس واليبال گفت: به طور قطع با انجام بازي هاي خوب و سطح بالا مقابل حريفان نتايج قابل قبولي را هم کسب خواهيم کرد، در اين دوره از مسابقات ليگ جهاني نتيجه بازي فقط کيفيت کار ملي پوشان است.

مهرانپور يادآور شد: ما در اولين حضورمان در ليگ جهاني بايد بازي هاي خوبي را به نمايش بگذاريم، نبايد در فکر اين باشيم که گروهمان ضعيف يا قوي است، ما تجربه بازي و رويارويي با تمامي هم گروهان مرحله مقدماتي به جز تيم ملي آمريکا را در کارنامه واليبالي خود داريم، نتايج کسب شده در اين رقابت ها همان کيفيت کار را نشان مي دهد، ملي پوشان بايد بر اين باور باشند که ما مي توانيم خوب بازي کنيم و نتيجه قابل قبولي را هم بگيريم، به هيچ عنوان نبايد از حريفان توقع ارايه يک بازي ضعيف را داشته باشيم.

وي اظهار داشت: 12 تيم برتر واليبال جهان ازنظر قدرت در يک سطح بوده و نزديک به هم هستند ما در طول چند سال اخير با اکثر کشورهاي حاضر در ليگ جهاني بازي کرده ايم به هيچ عنوان در مصاف با آنها حريف دست و پا بسته اي نبوديم، در حال حاضر سطح توقعات مردم از واليبال ايران تا حد قابل توجهي بالا رفته است ولي واقعيت اين است که حريفان توانايي هايي دارند که مهمترين آن تجربه بالاي آنهاست.

کارشناس واليبال کشورمان گفت: مردم از ملي پوشان به هيچ عنوان توقع قهرماني و صعود ندارند اما آنها مي خواهند بازي هاي خوبي را از تيم ايران مقابل حريفان ببينند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار