آیت‌‌ا... دری‌نجف‌آبادی پرداختن به کار و تولید و بهره‌وری را تنها راه رهایی از وابستگی به بیگانگان دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شعار مرگ بر آمریکا را عاملی برای تلاش و کوشش و قطع وابستگی به بیگانگان عنوان کرد و گفت : امروز ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را گرفت و برای قطع ریشه‌های وابستگی تلاش کرد.

امام جمعه اراک افزود : پرداختن به کار و تولید و بهره‌وری تنها راه رهایی از وابستگی به بیگانگان است که خوشبختانه ایران اسلامی تاکنون گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداشته است.

وی با بیان اینکه تولید از نظر اسلام عبادت است، گفت : دین مبین اسلام سفارش و تاکید فراوانی به موضوع کار و تولید داشته‌اند و بر مسلمانان واجب است در زمینه کار و تلاش از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا با افزایش هرچه بیشتر ‌کار و تولید در جامعه اسلامی محقق می‌شود و همه مسئولان باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تسهیلات بسیار خوبی که دولت در حوزه اشتغالزایی در اختیار استان‌ها قرار داده است، گفت: مدیران و مسئولان ذی‌ربط باید از این فرصت نهایت بهره را برده و زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم سازند./س

برچسب ها: تولید ، رهایی ، بیگانگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.