بسيج علوم و تحقيقات در اعتراض به عدم تأمين امنيت و سلامت دانش‌آموزان به وزير آموزش و پرورش نامه‌اي نوشت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد حسين پركره مسئول بسيج دانشگاه علوم‌و تحقيقات در نامه‌اي به وزير آموزش و پروش به انتقاد از عملكرد اين وزارت خانه نسبت به تامين امنيت سلامت دانش آموزان پرداخت که متن نامه شرح زير است:

جناب آقای حاجی بابایی

وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم

خبر سوختن 33 دانش آموز ایرانی در شعله‌های آتش به دليل ناکارآمدی برخی مسئولان کشور، قلب امت شهید پرور، دانشجویان و بسیجیان را  به شدت جریحه‌دار کرد.

 ای کاش حادثه نابخشودنی واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان بروجنی درس عبرتی می‌شد تا نسبت به مسائل ایمنی سرمایه‌های انقلاب که امید امام امت بودند تلاش و جدیت بیشتری به خرج می‌دادید.

 علی‌ای‌حال به جای صرف وقت و هزینه در تغییر نظام آموزشی و حذف دوره پیش دانشگاهی و تأسیس سال ششم ابتدایی و حذف پنج شنبه‌ها از روزهای درسی و ...؛ اندکی نیز بر روی امکانات سخت‌افزاری و وسایل نقلیه دانش آموزان و وسایل گرمایشی به کار رفته در کلاس‌ها حساسیت داشته باشید تا اینگونه شاهد پَرپَر شدن عزیزانمان نباشیم!

هرچند پذیرش اینگونه اتفاقات تلخ دیگر قابل تحمل نيست، لکن تقبل هزینه‌های این حادثه اسفناک، نه تنها بیانگر ضعف نیست، بلکه موجب دلگرمی و قوت قلب آسیب دیدگان و نوش دارویی تسکین بخش برای بازماندگان این ضایعه خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نامه ، وسایل ، گرمایشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار