نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، با تبریك شكار پهپاد آمریكایی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این كار بزرگ، اقتدار و توانایی نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

امیرعباس سلطانی افزود: شكار پهپاد فوق مدرن آمریكایی در ایران، درس عبرتی به نظام سلطه و كشورهای غربی، و نشانگر تعهد و تخصص نیروهای جوان كشور و پیشرفت های ایران است.

عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور نظامی و نفوذ هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی در خاورمیانه، نشان از تلاش آمریكا برای كسب منافع نامشروع و مستبدانه است كه این توطئه در ایران، با شكست مواجه شده است.

سلطانی تصریح كرد: شكار هواپیمای جاسوسی آمریكا، یك حادثه ساده نیست و به همین دلیل، بسیاری از رسانه های غربی، این رویداد را شكستی برای نیروهای امنیتی آمریكا قلمداد كرده اند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: امروز، قدرت، عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزایش یافته كه نمونه بارز و آشكار آن، شكار پهپاد آمریكایی است.

یك فروند پهپاد شناسایی آمریكایی از نوع « اسكن ایگل »، سه شنبه هفته گذشته، به دست نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در منطقه خلیج فارس به زمین نشانده شد./س

برچسب ها: پهپاد ، آمریکایی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.