معاون عمرانی استاندار تهران گفت: گام نخست فعالیت نخبگان در مسائل مختلف استان تهران در روزهای آتی برداشته می ‏شود.

محمد رضا محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در چند روز آینده، استاندار تهران مشاوری نخبه را برای خود برگزیده و معرفی می ‏کند؛ این فرد نیز به صورت هرمی 200 نخبه دیگر را در سایر نهاد های استانی هدایت می‏ کند.

وی ادامه داد: فعالیت 200 نخبه تهرانی در امور اجرایی نهاد های مختلف عمرانی و خدماتی این استان آغاز می شود.

محمودی اضافه کرد: شهرداری ‏های استان تهران نیز هر یک به فراخور نیازشان از مشاوری نخبه در امور خود بهره‏ مند می ‏شوند.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: موضوع استخدام این 200 نخبه مطرح نیست، بلکه شناسایی مشکلات ادارات و سازمان ‏های استان تهران در این طرح مورد تأکید است.

وی ادامه داد: همچنین تشکیل سازمان ‏های دانش ‏بنیان و اتصال نخبگان به این نهادها از طریق مشاوره‏ های علمی برای حل معضلات در این طرح پیگیری می ‏شود.

محمودی اضافه کرد: این رویداد مهم و راهگشا برای رفع مشکلات به صورت پایلوت و نمونه در تهران و سپس در سایر نقاط کشور صورت اجرایی به خود می‏ گیرد.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: هدف از حضور این تعداد نخبه در سطح سازمان‏ های استانی، عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی ادامه داد: بی ‏شک هدف اصلی 200 نخبه تهرانی فعال در تشکیلات استانداری تهران، دنبال کردن شعار سال 91 تحت عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» خواهد بود.

محمودی اضافه کرد: اخبار بیشتر در زمینه کلیات این طرح مهم و در حال پیگیری از سوی استانداری تهران در روز های آتی به سمع و نظر مردم می ‏رسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.