مدير عامل تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در سفر خارجي به ايتاليا و آلمان با مربياني مذاکره داشتيم اما منتظريم تا نتيجه جلسه کميته فني در مورد مانوئل مشخص شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد رويانيان در گفتگو با خبر سيما گفت:امشب از طيق فرانکفورت به تهران مي آيم و فردا مسائل باشگاه را پي گيري مي کنم.
وي ادامه داد:سفر پر باري را در ايتاليا داشتيم .و همکاري با باشگاه ميلان  و ديدار با گالياني و دو سه روز دراقامت در ميلان و عقد قرار داد همکاري و بازديد از ورزشگاه يوونتوس از عوايد اين سفر بود ضمن اينکه پيشنهاد جذب چند بازيکن ما را نيز داده اند.
وي ادامه داد: يک قرار داد براي کل ايراني هاي مقيم آلمان در فرانکفورت بستيم که جزئيات آنرا در تهران به صورت کامل ارائه خواهم داد.
وي در مورد مانوئل گفت:ما به مانوئل قول داديم تا پايان نيم فصل تحمل کنيم و اين کار را کرديم اما از اين به بعد بايد کميته فني در اين باره تصميم بگيرد چرا که نتيجه اي که اخذ شده مورد نظر نبوده مانوئل بايد پاسخگو باشد ما خواستيم سر تمرين نرود تا دوشنبه تکليف روشن شود.

وي در مورد گزينه هاي جايگزيني مانوئل گفت:گزينه زياد است اما قطعي نشده و در صورتي که قطعي شود در اين باره صحبت مي کنيم.

رويانيان در مورد ليست مازاد گفت:چند نفر مازاد داريم که در مورد انها بحث خواهيم کرد اما رضا حقيقيو عادل  کلاه کج و يک هافبک کناريکه  يکي از آنها خارجي و يکي داخلي است  مورد نظر ماست البته در ايتاليا  نيز صحبت هائي داشتيم آنها را بررسي خواهيم کرد./با
برچسب ها: فئتبال ، ایران ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار