نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز بزرگترین زرادخانه‌های هسته‌ای در دست آمریکا است اما آنها مي‌خواهند فعالیت‌های هسته‌ای جمهوی اسلامی را غير صلح‌آميز نشان دهند.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ باید به مسئله آزمایشات هسته‌ای آمریکا فراتر نگاه کرد چرا که آمریکایی‌ها بمب‌ هسته‌ای را بر علیه ژاپن در هیروشیما استفاده کردند و امروزه بزرگترین زرادخانه‌های هسته‌ای در اختیار آمریکایی‌ها است و اين مسائل بيانگر نقض حقوق بشر و قوانين بين‌المللي از سوي آمريکا است.

وی افزود: آمریکا در تلاش است تا فعالیت‌های هسته‌ای ما را غير صلح آميز  نشان دهند و اين درحاليست كه ما دستیابی به سلاح هسته‌ای را مجاز نمی‌دانیم.

حقيقت‌پور با اشاره به رفتاهای ضد و نقیض آمریکا تصریح کرد: آمریکایی‌ها در هیچکدام از بحث‌های خود صادق نیستند، بحثی که در مورد مذاکرات مطرح می‌کنند هم کاملا دروغ است چراکه از یک طرف تحریم‌ها را تشدید کرده و تحریم‌های جدیدی برای بهمن‌ماه اعلام می‌کنند و از طرف دیگر هم می‌گویند که ما می‌خواهیم مذاکره کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا و غرب با مطرح کردن بحث مذاکره هدفشان این است که بین افراد در جامعه ما تفرقه و دوگانگی ایجاد کنند در صورتی که همه باید پشت سر مقام معظم رهبری و تدابیری که ایشان اتخاذ می‌کنند و راهکارهای ایشان، کردار و رفتار خودمان را تنظیم کنیم.

انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار