سخنگوي کميسيون حقوقي، قضايي گفت: عدم تامين اعتبارات از سوي دولت منجر به اجرايي نشدن اين موضوع تا امروز شده است.

محمدعلي اسفناني در گفتگو با خبرنگار حقوقي، قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به علت عدم بهره‌مندي معتادان بي‌بضاعت از خدمات بيمه‌اي و درماني رايگان، اظهار داشت: عدم تامين اعتبارات از سوي دولت منجر به اجرايي نشدن اين موضوع تا امروز شده است .

وي با اشاره به پيش بيني بحث بيمه معتادان در بودجه سال 91 گفت: امسال به دليل تحريم‌هاي موجود، در برخي زمينه‌ها با کسري بودجه مواجه هستيم و موضوع نامبرده نيز جزء اين مقوله محسوب مي‌شود.

اسفناني در ادامه افزود: در بودجه سال 91 بيمه معتادان بي‌بضاعت محسوب شده اما تنها 20 درصد اين مبلغ در اختيار ما قرار داده شده است و ما خواهان مساعدت و همکاري بيشتري از سوي دولت هستيم. 

شايان ذکر است، اوايل سال 89 بود كه جانشين دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر به خانواده‌هاي معتادان از اجرايي شدن بيمه آنها و خانواده‌هاي شان تا پايان آن سال خبر داد اما چندي بعد سرپرست وقت معاونت امور اجتماعي وزارت رفاه و تامين اجتماعي، زمان اجراي طرح را نامشخص خواند، چرا كه به گفته او هنوز كارهاي كارشناسي بر روي آن انجام نشده بود اما او دليل مهمتري را نيز درباره نامشخص بودن زمان اجراي طرح ذكر كرد، وي به عدم تأمين اعتبارات در اين بخش از سوي دولت اشاره کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار