فرماندار اهرتوسعه آموزش عالی در اهر را زیربنای توسعه در تمامی زمینه ها دانست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صديقي در گفتگو با خبرنگاران افزود: باید با ارائه راهکارهای مناسب علمی با بهره گیری از اساتید و کارشناسان در مسائل فرهنگی و دینی در جهت جذب جوانان و نوجوانان تلاش نموده و آنها را به آینده خودشان امیدوارتر کنیم.

وی تقویت زیرساختهای لازم در بخش فرهنگی با بهره گیری از فرهنگ غنی اسلامی را یکی از راهکارهای لازم در جهت تسریع و توسعه فعالیتهای فرهنگی برشمرد و افزود: باید با کارهای زیربنایی و پرهیز از موازی کاری و سطحی نگری فعالیتهای خود را در بخش فرهنگ با توجه به هجمه های دشمنان بیش از پیش ادامه دهیم.

صديقي افزود: باید مسئولین دانشگاهی با اختصاص اعتبارات لازم و ارائه راهکارهای لازم در برنامه سازی و تدوین الگوهای برتر در بخش فرهنگی تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی فعاليت و وجود دانشگاهها در منطقه را یکی از پتانسیل های مهم توسعه این شهرستان در بخش آموزش عالی ذکر کرد و افزود: دانشگاههاي فعال در منطقه با ارتقاء کمی و کیفی ، توسعه رشته ها و جذب اساتید نخبه و باتجربه، نقش بسزایی را در تربیت نیروهای انسانی تحصیل کرده داشته است که با تبع آن با افزایش دانشجوی غیربومی موجبات رونق اقتصادی منطقه را نیز فراهم کرده است.

فرماندار اهر بر ضرورت تحقیق و پژوهش و خلاقیت در حوزه فرهنگی تاکید کرد و خواستار تلاش همگانی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی شد.

گفتني است هم اكنون بيش از 14هزار دانشجو در دانشگاههاي آزاد اسلامي ، پيام نور و دانشكده كشاورزي مشغول به تحصيل هستند/س

 

برچسب ها: توسعه ، آموزش ، زیربنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.