تارنمای پایگاه ثبت جهانی بازار تاریخی تبریز با حضور معاون رئيس جمهور در اجراي قانون اساسي رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدرضا ميرتاج الديني در آیین رونمایی از این تارنما،گفت: با استفاده از این پایگاه اینترنتی باید ابعاد مختلف بازار جهانی تبریز بیش از پیش شناسانده شود.

وی بازار تاریخی تبریز را اثری منحصر بفرد و ویژه خواند و گفت: بازار تبریز در تمامی جهات همچون معماری سنتی، گستردگی و وسعت، قدمت، تنوع کاری و عناصر داخلی آن مجموعه ای بی نظیر است.

حجت الاسلام میر تاج الدینی بازار تاریخی تبریز را یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کشورمان خواند و یادآور شد: باید با استفاده از تمام ظرفیت ها همچون این پایگاه اینترنتی برای معرفی جاذبه ها و بخش های مختلف این اثر بی نظیر استفاده کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اظهار داشت: این تارنما علاوه بر معرفی بخش های مختلف بازار مانند سراها، دالان ها، كاروانسراها، مساجد و مدرسه ها، صنوف فعال آن را نیز معرفی می كند.

تراب محمدی افزود: این پایگاه مقالات تخصصی مربوط به بازار، ارزش جهانی این بازار، اخبار و اطلاعات مربوط و عكس هایی با نمای 360 درجه را نیز شامل می شود.

وی با اظهار امیدواری بر اینکه این پایگاه اینترنتی بتواند نقش مهمی در معرفی بازار جهانی و تاریخی تبریز داشته باشد، اظهار داشت: تارنمای بازار تبریز به نشانی www.bazaretabriz.irدر معرض بازدید و استفاده عموم قرار دارد.

یادآور می شود، معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی، بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در بازار جهانی تبریز به همراه مهندس رستمی ، معاون استاندار آذربایجان شرقی و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از روند پیشرفت پروژه های مرمتی این بازار بازدید به عمل آورد./ب
برچسب ها: رونمایی ، تارنما ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.