سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: يکي از مواضع مورد تأکيد جبهه، تلاش براي برنامه‌محوري است که در اين راستا طي ارتباطي که با ساير گروه‌ها و کانديداهاي احتمالي داشتيم، افرادي از جبهه را مأمور تنظيم برنامه جهت حضور خود در انتخابات کرديم.

کامران باقري لنکراني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تشريح جزييات جلسه روز پنجشنبه(16 آذر) جبهه پايداري با رابطين استان‌هاي اين جبهه اظهار داشت: طي اين جلسه، اساسنامه جبهه تدوين و به استحضار نمايندگان استاني جبهه رسيد و نظرات آنها نيز در همين زمينه اخذ شد لذا از اين پس اساسنامه جديد مبناي کار جبهه پايداري قرار خواهد گرفت.

سخنگوي جبهه پايداري با اشاره به محور ديگري که در اين جلسه مورد بحث قرار گرفت، گفت: راهبردهاي جبهه پايداري در ماه آينده که يکي از مهم‌ترين مولفه‌هاي رفتارهاي گروه‌هاي اجتماعي است نيز مورد بحث واقع شد که در همين زمينه جبهه پايداري بر چند موضع تأکيد ورزيد.

وي بر همين اساس تصريح کرد: يکي از مواضع مورد تأکيد جبهه پايداري تلاش براي برنامه‌محوري بود که در همين زمينه تعدادي از اعضا مأمور تنظيم برنامه‌اي جهت حضور جبهه در انتخابات شدند که در اين راستا با ساير گروه‌ها و کانديداهاي احتمالي تعاملات لازم برقرار شده است.

باقري لنکراني در ادامه به خطوط قرمز جبهه پايداري اشاره و تأکيد کرد: يکي از خطوط قرمز جبهه عدم تعامل با جريان حاشيه‌ساز دولت است چرا که مباني اين جريان با مباني ديني و اسلامي تفاوت دارد و از آنجايي که مباني جبهه پايداري با تأکيد بر مردمسالاري ديني، و اهميت ويژه جايگاه ولايت فقيه و اسلام فقاهتي شکل گرفته است، تعامل و ارتباط با اين جريان در دستور کار جبهه پايداري قرار ندارد.

وي افزود: جريان ديگري که از خطوط قرمز جبهه پايداري در رابطه با تعامل بين گروهي محسوب مي‌شود جرياني است که با زاويه‌گيري از خط امام‌(ره) فتنه 88 را رقم زد.

باقري لنکراني در ادامه يادآور شد: قاعدتا دولت نيز به عنوان قوه مجريه نمي‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد مگر اينکه در قالب گروه‌ها و احزاب سياسي وارد شود که البته ورود اين‌چنيني نيز صحيح نيست.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در پايان به نتيجه فصول مشترک جريان انحرافي و فتنه اشاره و خاطرنشان کرد: پس از وقوع انقلاب اسلامي، شاهد رويش‌ها و ريزش‌هايي در مسير جريان انقلاب اسلامي بوديم که مبناي اين ريزش‌ها نوعي خودبسندگي و مبنا قرار دادن مسائل غيراسلامي است که گاهي باعث مي‌شود اين اشتراکات بين جرياني باعث ايجاد نوعي اتحاد(هرچند ناآگاهانه) شود؛ از اين رو شاهد برخي همسويي‌ها در نحوه شعارها خواهيم بود که توصيه مي‌شود افراد در اين زمينه به هشدارهايي که بزرگان بارها به آن اشاره داشته‌اند، توجه کنند تا دچار خطا نشويم.

لازم به ذکر است همايش رابطين استاني جبهه پايداري انقلاب اسلامي با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين آقا تهراني دبير کل جبهه، روح‌الله حسينيان، صادق محصولي و علي‌اصغر زارعي روز پنجشنبه( 16 آذر) برگزار شد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار