تيم ملي بانوان فوتبال زير 19 سال توانست در مرحله دوم رقابت هاي قهرماني آسيا به عنوان نايب قهرماني اين دوره از رقابت ها دست يابند.

شادي مهيني مربي تيم ملي فوتبال دختران جوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان کرد: در مسابقات قهرماني آسيا با توجه به گروهي که در آن قرار داشتيم بازي ها از سطح بسيار بالايي برخوردار بود و بازيکنان بيشتر از توانشان مايه گذاشتند.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه قبل از اين مسابقات ما هيچ مسابقه تدارکاتي نداشتيم در ديدار نخست مقابل ازبکستان تيم براي کسب تجربه به ميدان رفته بود ولي با اين حال توانستيم بازي را به تساوي بکشانيم و تک امتياز آن را از آن خود کنيم.

مهيني افزود: در بازي با تايلند نيز بازيکنان با غيرت بازي کردند چون اين تيم يکي از قدرتمندترين تيم هاي آسيا محسوب مي شود و تاکنون فوتبال بانوان نتوانسته چنين نتيجه اي را کسب کنند.

وي در خصوص بازي مقابل اردن اظهار داشت: بازي با تيم اردن يک بازي حيثيتي محسوب مي شد و البته با کمي دقت مي توانستيم گل هاي بيشتري را به اين تيم بزنيم.

وي درباره تيم خود بيان داشت: اين تيم از بهترين بازيکنان تشکيل شده و نبايد پس از اين مسابقه به حال خود رها شوند و در کنار همه تلاش هايمان از مسئولان فدراسيون کفاشيان و شجاعي انتظار داريم از ما حمايت ويژه اي داشته باشند تا اردوهايمان را پيگيري و با آمادگي کامل در مسابقات سال بعد حضور يابيم./آق
برچسب ها: بانوان ، فوتبال ، مهینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار