معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از نصب تابلوهای دیوارکوب جدید در معابر سطح محدوده طبق مصوبه سازمان زیباسازی شهرداری تهران،تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: اجرای این طرح در فاز اول با اولویت دهی به پیام های سامانه مدیریت شهری 137،جمع آوری پلاک های فرسوده در حال اجراست و تا پایان سال جاری اجرای این طرح به پایان می رسد.
وی با اشاره به طرح تعویض پلاک های قدیمی گفت: پلاک های جدید نصب شده با طرح تابلوهای ترافیکی یکسان شده تا بی نظمی و اعتشاشات بصری کاهش یابد.
وی افزود: از شهروندان مشارکت جوی منطقه درخواست می شود در صورت مشاهده پلاک های فرسوده و یا بی نام و نشان با سامانه 137، ناحیه مربوطه و یا زیباسازی منطقه تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به تعویض پلاک های معابر سطح محدوده اقدام شود.
فرخی گفت: این طرح در راستای ساماندهی و بروز رسانی پلاک های دیوارکوب معابر سطح محدوده و با هدف زیباسازی منظر شهری،اجرا می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد:مشخصات شهرداری،ناحیه و اسم خیابان بصورت کامل روی این پلاک های جدید طراحی شده است که کامل تر و زیباتر از پلاک های قدیمی است./ل
برچسب ها: نصب ، پلاک ، معابر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار