يک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: فلسطین باید ضمن بهره گیری از امتیازات خود به عنوان عضوی از سازمان ملل متحد حقوق از دست رفته خود را احیا کند.

علي بيگدلي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه عضويت فلسطين در سازمان ملل به عنوان کشور ناظر غير عضو موفقيتي بزرگ به شمار مي‌رود، گفت: با این اتفاق مهم ملت فلسطين مي‌تواند از تمام امتيازات موجود به عنوان يک عضو بهره گیرد و حقوق از دست رفته خود را احیا کند.

وي با بيان اينکه رژيم جعلي صهيونيستي در پي گسترش سياست‌هاي شوم خود در منطقه است، افزود: دستور ساخت بيش از 3 هزار واحد مسکوني در سرزمين هاي اشغالي از سوي رژيم اشغالگر قدس عکس العملي نابخردانه و اقدامي غير قانوني است که در پي پيوستن فلسطين به سازمان ملل صورت گرفته است.

بيگدلي با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و گسترش موج عظیم بیداری اسلامی ادامه داد: با توجه به اعمال فشار کشورهاي عربي بر آمريکا مبني بر احياي صلح در منطقه اين احتمال وجود خواهد داشت تا اوباما در ماه فوريه اقداماتي را در همین راستا انجام دهد.

اين کارشناس مسائل خاورميانه خاطر نشان کرد: رژيم غاصب صهيونيستي براي کم اهميت نشان دادن عضويت فلسطين در سازمان ملل و همچنين اثبات اين نکته که فلسطين نمي‌تواند بدون جلب رضایت آن‌ها به نتيجه ي دلخواه برسد به اقدام غير قانوني شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی دست زده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، صهیونیست ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار