ناصر ابراهيمي پيشکسوت فوتبال گفت: ما هميشه در آسيا حرف اول را مي زديم ولي در حال حاضر ضعف هايي در تيم ملي است که شايد برخي با غرب آسيا ميخواهند روي آن سرپوش بگذارند.

ناصر ابراهيمي پيشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: کاش در مسابقات غرب آسيا تيم ملي درست مي کرديم تا اين بازيکنان در اين تورنمنت حضور داشته باشند البته ليست کنوني جوان تر شده اند ولي به طور کلي لازم است تا سرمربي تيم ملي از سن بالاها دست بکشد و يک آينده نگري مناسب داشته باشد.

وي افزود: در گذشته ما تيم هاي بسيار جوان تر خود را راهي اين مسابقات کرديم و مظلومي در اردن چنين تيمي را قهرمان کرد.

وي در خصوص قرعه کشي تيم ملي بيان داشت: گروه فعلي تيم لمي گروه خوبي است ما هميشه حرف اول را در آسيا زده ايم و اميدوارم در اين دوره از رقابت ها نيز بازيکنان تيم ملي عملکرد خوبي داشته باشند و موفق شوند در گروه خود صدرنشين شود البته با پتانسيل بالا يتيم ملي کسب چنين جايگاهي غير قابل وصول نيست. تيم هاي ليگ خودشان را تيم هاي خارجي مقايسه کنند.

ابراهيمي در خصوص جام حذفي نيز بيان داشت: جام حذفي تورنمنتي است که معتقدم در هر شرايطي بايد برگزار شود و به نفع فوتبال کشوراست.

وي تصريح کرد: در اروپا و در تيم هاي ليگ آنها هم در بازي هاي داخلي خود و هم در مسابقات جام حذفي آنها هم در بازي هاي داخلي خود و هم در مسابقات جام حذفي و هم در ليگ اروپا و هم در تيم ملي بازي مي کنند و هيچ گلايه اي هم ندارند.

وي ادامه داد: برگزاري تورنمت ها باعث مي شود تا تيم ها همواره در سطح آماده اي باقي بمانند و موفق عمل کنند.

ابراهيمي تاکيد کرد: تيم ملي در هر کشوري نياز به آينده نگري دارد و وابستگي به بازيکنان سن و سال دار باعث پيشرفت يک تيم مي شود بلکه سرمربيان بايد به فکر استفاده از مهره هاي جوان تر با کارايي بيشتر بيافتند.

وي ادامه داد: متاسفم که در کشورمان سرمربيان بيشتر به نام توجه مي کنند ولي همه بايد اين مسئله را مدنظر قرار داشته باشند که هميشه نمي توان به چنين مهره هايي وابسته بود، از نظر فني ضعف داريم.

ابراهيمي در خصوص عملکرد تيم ملي در ديدارهاي اخير گفت: متاسفانه از نظر فني در آسيا صفر هستيم هم جوانان و هم تيم ملي اميد ما به برنامه ريزي زيادي احتياج دارد شکست از لبنان و قطر يعني موقعيت فني ما صفر است.

وي ادامه داد: البته در ظاهر شايد تيم ملي با موفقيت هاي مقطعي در مسابقات غرب آسيا و يا صعود به جام جهاني بخواهد روي ضعف هاي خود سرپوش بگذارد، ولخرجي هاي پرسپوليس در روزهاي بدهکاري به من است.

ابراهيمي در خصوص طلبش از باشگاه پرسپوليس نيز بيان داشت: متاسفانه هنوز طلب 40 ميليوني ام از باشگاه پرسپوليس دريافت نشده است من از نسل سوخته پرسپوليسم و متاسفانه با وجود اين همه تلاش و مدارک خود باشگاه ارزشي براي امثال من قائل نيست./آق
برچسب ها: ناصر ، ابراهیمی ، تورنمنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار