دکتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: نيروي انتظامي مايه آرامش مردم است و افراد جامعه ، پليس را عضوي از خانواده خود مي‌دانند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رئيس مجلس شوراي اسلامي در ديدار سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم اظهار داشت: نيروي انتظامي مايه آرامش مردم است و افراد جامعه ، پليس را عضوي از خانواده خود مي‌دانند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تقويت نيروي انتظامي از نظر امکانات و تعداد کارکنان در قم گفت: کار نيروي انتظامي بايد موجب دلگرمي عموم مردم شود و کار کردن در قم نيز با توجه به خصوصياتي که اين استان دارد‌، مشکل چنداني براي مديران و فرماندهان ايجاد نمي‌کند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اطلاع‌رساني صحيح به مردم در خصوص مسائل مربوط به نيروي انتظامي گفت: اين کار موجب بازدارندگي بيشتر در مقابل جرم مي‌شود و کشورهاي ديگر نيز تکنيک‌هاي خوبي را در اين زمينه به کار بسته‌اند.
در ابتداي اين ديدار سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم اظهار داشت: امنيت، آسايش و انضباط اجتماعي از بحث‌هاي زيربنايي در کشور محسوب مي‌شود و فعاليت‌هاي سياسي، ديني، اجتماعي و فرهنگي منوط به تأمين اين موارد هستند که نيروي انتظامي نقشي محوري در اين زمينه دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.