معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور خواستار تدوین نظام جامع اطلاع رسانی مناسب برای مراکز درمان ناباروری کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سعید قاضی مغربی امروز در دیدار از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل افزود: با تدوین نظام جامع اطلاع رسانی اخبار امیدبخشی از آن منتشر شده و مردم می توانند مشکلات خود را به آسانی در این مراکز پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان با توجه به تاکیدات صورت گرفته در باره افزایش جمعیت به مراکز ناباروری چشم امید دارند، گفت: برای تحقق امید مردم و بویژه زوجهای جوان نابارور این مراکز باید بهترین خدمات را به عموم ارائه کنند.

قاضی مغربی با اشاره به روند رشد مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل افزود: حوزه پژوهش و فن آوری جهاد دانشگاهی کشور آماده است به لحاظ امکانات و نیز ایجاد شرایط آموزشی مناسب با واحد اردبیل همکاری کند.

وی همسایگی استان اردبیل با کشور جمهوری آذربایجان را فرصت مغتنمی برای معرفی این مرکز در حوزه قفقازاعلام کرد و یادآور شد: در صورت تدوین نظام جامع اطلاع رسانی و معرفی خدمات این مرکز در خارج از مرزهای کشور می توان شاهد افزایش مراجعان داخلی و خارجی به این مرکز بود.

معاون پژوهش و فن آوری جهاد دانشگاهی کشور همچنین از فعالیت مرکز درمان ناباروری اردبیل در حوزه های IVF , IUI ابراز خرسندی کرد و برای حمایت از این مرکز قول مساعد دادب/.

برچسب ها: اردبیل ، مراکز ، ناباروری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.