استاندار اردبیل از تصویب 9 طرح در كارگروه زیربنایی و شهرسازی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه كارگروه تخصصی زیربنایی و شهرسازی استان اردبیل افزود: مصوبات شامل طرح های احداث واحد پرواربندی بره و گوساله، پرورش مرغ گوشتی و احداث سرد خانه است.

وی اضافه كرد: همچنین احداث استخر ذخیره آب، احداث سردخانه، احداث استخر ذخیره آب كشاورزی و كارگاه تولید ماسه شویی و دانه شویی شن و ماسه از دیگر طرح های مصوب این كارگروه بود.

استاندار اردبیل گفت: این طرح ها از شهرستان های اردبیل، نمین و خلخال به كارگروه ارجاع داده شده بود كه پس از بررسی كارشناسی به تایید اعضای كارگروه رسید.

نیكزاد در ادامه افزود: دستگاه ها در بررسی پرونده ها دقت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به تسهیلات هفت درصدی كه به بخش كشاورزی ارایه می شود، گفت: باید از انباشت پرونده ها جلوگیری شود و به محض دریافت تعدادی پرونده و انجام بحث كارشناسی جهت تعیین تكلیف به كارگروه ارجاع داده شود.

وی همچنین افزود: با توجه به تكمیل ظرفیت ساخت و ساز در روستاها، باید جلسه ای با حضور اداره كل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، سازمان جهاد كشاورزی و دفتر فنی استانداری اردبیل تشكیل در این زمینه تصمیم گیری شود تا از ساخت و سازهای غیر اصولی و تخریب زمین های كشاورزی روستایی جلوگیری كنیم/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.