معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور استفاده از بخاری گازی در کلاس های درس را ممنوع اعلام کرد .

 
مرتضی رییسی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه خطرات گازگرفتگی توسط بخاری های گازی به مراتب بسیار بیشتر از استفاده بخاری های نفتی کاربراتوری است اظهار کرد: طبق قانون لوله کشی گاز در داخل کلاس های درس ممنوع است.
وی افزود: در هرجایی که محل تجمع باشد، لوله کشی گاز ممنوع بوده و آیین نامه ساختمان مطابق با قانون این اجازه را به ما نمی دهد تا بخاری گازی در کلاس های درس استفاده کنیم.  
 
وی ادامه داد: اگر بخاری های نفتی احتمال آتش سوزی دارند، بخاری های گازی احتمال گازگرفتی دارد  .
 
رییسی با اشاره به مبحث ۱۹ آیین نامه ساختمان در مورد لوله کشی گاز در داخل کلاس های درس، افزود :  بخاری های گازی احتمال گازگرفتی را به وجود خواهند آورد که این موضوع بسیار خطرناک تر از استفاده بخاری های نفتی کاربراتوری است.  
رییسی گفت: بخاری های نفتی کاربراتوری مورد تایید موسسه استاندارد است .
 
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: بخاری های نفتی کاربراتوری که هم اکنون در مدارس استفاده می شود، مورد تایید موسسه استاندارد ایران است و بخاری نفتی که در دبستان روستای "شین آباد" نیز استفاده شده بود از نوع کاربراتوری استاندارد بوده است./ل
 
 
 
 

برچسب ها: بخاری ، گازی ، کلاس ، درس ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.