نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سالها نبود راه‌های ایمن سبب آزار مردم خلخال شده و ایجاد راه اصلی دغدغه فکری و مطالبه مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه خلخال  در جریان بازدید از محور تعطیل شده کلور -درام افزود: عدم اختصاص اعتبارسبب وقفه چند ماه این طرح شده است که باید پارسال این پیش‌بینی انجام می‌شد.

ویگفت: سالهاست که مردم خلخال با گذر از سخت‌ترین و کوهستانی‌ترین جاده به زندگی خود ادامه داده و با نبود جاده ایمن و مناسب حتی جان عزیزان خود را در این راه گذاشته‌اند که در حالت کنونی ساخت و ادامه جاده کلور -درام از اولویت‌های شهرستان خلخال در توسعه این شهرستان است.

جعفری همچنین افزود: بحث تونل الماس نیز در حال مطالعه و بررسی است و در دیدار با وزیر راه وشهرسازی این مورد نیز مورد بررسی قرار گرفته و وزارتخانه نیز موافق این جریان در نجات خلخال هستند و ما با جدیت طرح تونل الماس را حمایت و پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: خلخال در محرومیت مانده و باید به خلخال نگاه ویژه صورت گیرد زیرا این مردم در سایه نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران حق بهره‌مندی از جاده‌های خوب و امکانات زندگی را دارند./س

برچسب ها: خلخال ، راه ، ارتباطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.