برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» به کارگردانی فرهاد آئیش به اجرای خود در تالار اصلی پایان داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» که از 20 مهر اجرای خود را به ترتیب در تالارهای چهارسو و اصلی آغاز کرد، جمعه 17 آذر ماه در میان استقبال کم نظیر تماشاگران به اجرای خود پایان داد .
نمایش « جاده طولانی مارپیچ» نوشته محمد چرم شیر ، کارگردانی رضا گوران و بازی امین زندگانی و سحر دولتشاهی هم تا 29 آذر ماه ساعت 18:30 و 20 با قیمت بلیت 10 هزار تومان و مدت زمان 60 دقیقه میزبان دوستداران تئاتر است .
در تالار قشقایی یک نمایش جدید با عنوان « درخشش در ساعت مقرر» نوشته و کار حمیدرضا نعیمی و بازی رویا افشار . یعقوب صباحی . بهناز نازی . سیاوش چراغی پور . رامونا شاه . کتانه افشاری . بهار نوحیان از دوشنبه 20 آذر ساعت 19 ، مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 8 هزار تومان به صحنه خواهد رفت.
« نویسنده مرده است» نیز عنوان نمایش جدید دیگری نوشته و کار آرش عباسی است که از سه شنبه 21 آذرماه ، ساعت 18:30 ، مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 8 هزار تومان اجرای خود را آغاز می کند . لادن مستوفی و ایوب آقاخانی بازیگران این نمایش هستند .
نمایش « تا یک بشمار» نوشته و کار زهرا صبری وبازی مهدی شاه پیری ، حسین دیوان ، رضا بهرامی هم تا 29 آذر ماه ساعت 18 ، مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 6 هزار تومان در کارگاه نمایش پذیرای دوستداران تئاتر است .
در چارچوب اجراهای محیطی نیز یک اثر نمایشی جدید با عنوان « زیر آبی» نوشته هادی حوری و کارگردانی شاهین علایی نژاد ساعت17 با مدت زمان 35 دقیقه و قیمت بلیت 5 هزار تومان در سالن انتظار تالار اصلی اجرا می شود . محسن گودرزی ، بهروز پور برجی ، سعید احمدی ، شاهین علائی نژاد بازیگران این نمایش هستند ./ي2
برچسب ها: تئاتر شهر ، نمایش ، زبر آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار