مسئول اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت: در حال حاضر ورزش این شهرستان با بودجه‌هایی در حد هیچ اداره می‌شود.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل قاسمی امروز در ابرکوه اظهار داشت: با توجه به روی آوردن بیش از پیش مردم ابرکوه به ورزش، بودجه‌هایی در حد صفر نمی‌تواند به هیچ وجه پاسخگوی علاقه‌مندان به ورزش باشد.

وی افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد که رویکرد مردم شهرستان ابرکوه به سمت ورزش افزایش پیدا کرده است.

مسئول اداره بیمه ورزش و جوانان ابرکوه گفت: در حال حاضر 4هزار و 100 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان ابرکوه به فعالیت مشغول هستند و این در حالی است که این آمار در سال 88 تنها به هزار و 800 ورزشکار می‌رسید.

قاسمی عنوان کرد: شهرستان ابرکوه در حال حاضر از لحاظ افزایش درصد تعداد بیمه ورزشی در استان، مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

مسئول اداره ورزش و جوانان ابرکوه با اعلام اینکه روی آوردن به ورزش قهرمانی نیاز به بودجه دارد، تاکید کرد: برای رسیدن به این منظور لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار یزد نگاه ویژه‌ای به ورزش این شهرستان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت، توقع حضور در مسابقات استانی و کشوری و کسب مقام، با این بودجه‌ها در مقایسه با برخی از شهرهای استان که بودجه‌های چند صد میلیونی از طریق جذب اسپانسر دارند، انتظاری منطقی نیست.

قاسمی عنوان کرد: با این وجود ورزشکاران و مسئولان ورزشی شهرستان ابرکوه تاکنون تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند و مقام‌های قابل قبولی را به خود اختصاص داده‌اند.

مسئول اداره بیمه ورزش و جوانان ابرکوه ادامه داد: بیش از این نمی‌توان با بی‌پولی ورزش را اداره کرد علاوه بر آن، اداره ورزش و جوانان ابرکوه از مشکلات دیگری چون نداشتن نیروی کادر و متخصص نیز رنج می‌برد.

قاسمی بیان کرد: در این اداره تنها یک کارمند رسمی وجود دارد و هشت نیروی دیگر، نیروهای خدماتی هستند که به صورت قراردادی به خدمت می‌پردازند.

مسئول اداره بیمه ورزش و جوانان ابرکوه تصریح کرد: به جای افرادی که بازنشسته شده‌اند هیچ نیرویی جایگزین نشده و اداره ورزش و جوانان ابرکوه 11 پست خالی دارد./ج1


برچسب ها: یزد ، ابرکوه ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.