مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی شهرستان ملایر از افتتاح انبار جدید نفت ملایر تا پایان سال جاری خبر داد

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالله گیتی منش امروز در ملایر اظهار داشت: انبار جدید نفت از مصوبات سفر نخست رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان همدان است که بر اساس آن مصوبه مقرر شد انبار جدید ساخته شود و انبارهای فعلی به محل جدید انتقال پیدا کنند.

وی ابراز داشت: در این راستا زمینی در محلی مناسب به مساحت 22 هکتار در نظر گرفته شد که انبار جدید در آن ساخته شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی شهرستان ملایر افزود: در حال حاضر انبار جدید با 98 درصد پیشرفت ساخته شده است و این انبار ظرفیت 70 میلیون لیتر نقت را داشته و از ویژگی‌های ممتاز آن اتصال به لوله سراسری نفت کشور است.

وی زمان شروع پروژه را از سال 86 عنوان کرد و گفت: تقریباً همه کارهایی این پروژه به اتمام رسیده و برق‌رسانی آن نیز در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

گیتی‌منش عنوان داشت: بودجه در نظر گرفته شده برای این پروژه 14.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارتخانه بوده که پیش‌بینی می‌شود تا زمان اتمام و بهره‌برداری با برخی هزینه‌های جانبی به 18 میلیارد تومان برسد.

وی اذعان داشت: ساخت انبارهای نفت از پروژه‌های مهم و تأسیسات استراتژیکی یک کشور است که باید با مهارت و دقت کافی به پیش برود و این انبار از نظر موقعیت استراتژیکی در ملایر همواره می‌تواند جوابگوی شهرستان های همجوار نیز باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی شهرستان ملایر دسترسی آسان به فرآورده‌های نفتی برای مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، پروژه‌های عمرانی و... را مزایای انبار جدید نقت برشمرد.

وی با بیان اینکه انبار فعلی نفت در شهرستان ملایر با مساحت دو هکتار در سایت اصلی شهر ملایر واقع شده است، گفت: این انبار در 50 سال پیش ساخته و در آن زمان در حاشیه شهر بوده اما امروز با وسعت شهرستان در سایت اصلی شهر قرار دارد و مشکلاتی شامل، قرار گرفتن در منطقه مسکونی، حجم پایین ذخیره با 15 ملیون لیتر،تردد نفت کش‌ها از مشکلات عمده آن است.

گیتی‌منش در ادامه به جایگاه‌های سوخت در ملایر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 15 جایگاه عرضه سوخت در ملایر فعال است که دو جایگاه سی ان جی و مابقی دومنظوره است.

وی از احداث دو جایگاه دیگر سوخت در ملایر خبر داد و گفت: این دو جایگاه یکی در خیابان شهید تاجوک و یکی هم در شهر جوکار در دست احداث است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی شهرستان ملایر تعمیرات جایگاه‌ها، بدهی جایگاه‌ها و... را از عوامل تعطیلی چندین جایگاه‌ در برخی ایام سال برشمرد./ج1

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکصد فروشندگی نفت نیز برای مصارف کشاورزی و خانگی شامل نفت و گازوئیل در روستای شهرستان ملایر فعالیت دارند./ج

برچسب ها: ملایر ، افتتاح ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.