نایب رییس هیات جودو وکوراش خراسان رضوی گفت: جودوکاران، ورزشکاران مظلومی هستند و سالها بدون هیچ حمایتی تلاش می کنند و تنها عده محدودی آز آنان مطرح می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمد علی خالقی مقدم که پنجشنبه 16 آذر ماه به همراه تعدادی از پهلوانان و پیشکسوتان جودو خراسان رضوی برای ابراز همدردی با خانواده مرحوم عظیم نوری یکی از جودوکاران پرتلاش استان که حدود یک ماه پیش در سن 26 سالگی در حادثه ای شغلی به دیار باقی شتافت، رفته بود گفت: جودو ورزش مظلوم و جودوکاران ورزشکاران باغیرت هستند که بدون هیچ حمایتی سالها تلاش می کنند و تنها عده کمی از آنان با حضور در تیم های ملی، مطرح و مورد توجه قرار می گیرند.

وی ضمن اعلام همدردی خانواده جودو خراسان رضوی با اعضای خانواده این ورزشکار، عنوان کرد: جودوکاران سطح اول استان که همیشه در تیم های ملی کشور حضور دارند حاصل پالایش هزاران جوان علاقه مند به این رشته و زحمات مربیان آنان در طول سال های زیاد می باشد و از دست رفتن یکی از اعضای این خانواده بزرگ برای همه بسیار دردناک است.

نایب رییس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی ضمن اشاره به حضور همیشگی جودوکاران خراسان رضوی در عرصه های ملی و بین المللی، اظهار امیدواری کرد: با حمایت بیشتر و ارج نهادن به زحمات تک تک ورزشکاران جودو تداوم این افتخار آفرینی ها را برای استان شاهد باشیم.

در پایان به رسم یادبود لوحی از طرف هیات جودو و کوراش خرسان رضوی توسط پهلوان خسرو دلیر به خانواده مرحوم عظیم نوری اهدا و آخرین حکم کمربند جودو وی که در آخرین روزهای حیاتش موفق به اخذ آن شده بود و فرصت دریافتش را نیافت، توسط پهلوان رستم، پیشکسوت کشتی پهلوانی استان به پدرش تحویل داده شد.

گفتنی است، مرحوم عظیم نوری که در خانواده ای ورزشکار متولد شده بود از سال 1382فعالیت ورزشی خود را در رشته کشتی چوخه زیر نظر مربیش بهروز پرهیزگار آغاز کرد و بعدها زیر نظر علیرضا دهقان نیری به ورزش جودو رو آورد/.ب


برچسب ها: نایب ، رییس ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.