در حالی مسابقات لیگ آزادگان روز یكشنبه (19 آذر) با برگزاری 26 دیدار از گروه های اول و دوم به پایان نیم فصل خواهد رسید كه تیم راهیان كرمانشاه تا كسب عنوان قهرمانی نیم فصل تنها یك قدم فاصله دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

تیم راهیان كرمانشاه كه از ابتدای فصل منسجم و مقتدر در رقابت های لیگ آزادگان حاضر شد، توانست تا انتهای نیم فصل خود را در زمره مدعیان نگه دارد و با پیروزی برابر اصلی ترین رقیبان خود (پاس همدان و استقلال خوزستان)، در آستانه كسب عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت ها قرار بگیرد.

تیم راهیان كرمانشاه در حالی آخرین مسابقه دور رفت نیم فصل را مهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود كه توانست در خارج از خانه به نتایج خوبی دست یافته و تیم های خوبی نظیر استقلال خوزستان و شهرداری یاسوج را مغلوب خود كند.

كسب 10 امتیاز خارج از خانه توسط راهیان، این امیدواری را در نزد هواداران ایجاد می كند كه در مقابل شهرداری تبریز نیز با تمام قوا به میدان رفته و با كسب سه امتیاز این مسابقه با خیالی آسوده بر صدر گروه تكیه زده و در انتظار آغاز دور برگشت مسابقات باشد. .

تیم راهیان كرمانشاه در صورت پیروزی برابر شهرداری تبریز قهرمانی نیم فصل خود را مسجل خواهد كرد اما در صورت كسب نتیجه مساوی باید منتظر نتایج تیم هایی نظیر استقلال خوزستان، ایران جوان بوشهر، شهرداری یاسوج و پاس همدان باشد.

راهیان همچنین در صورتی كه مقابل شهرداری متحمل شكست شود این امكان وجود دارد كه تا مكان چهارم نیز سقوط كند و عملا رویای قهرمانی در نیم فصل از دست برود و موقعیتش در جدول گروه دوم به خطر بیافتد.

تیم راهیان كرمانشاه در پایان هفته دوازدهم با كسب 23 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان در صدر گروه دوم قرار دارد.

دیدار تیم های راهیان كرمانشاه و شهرداری تبریز روز یكشنبه (19 آذر) از ساعت 14 در زمین تیم شهرداری برگزار خواهد شد./س
برچسب ها: کرمانشاه ، راهیان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.