قطع شبكه هاي ايران فتنه جديد آمريكا و صهيونيست ها است تاشايد بتوانند با حق گويي كه بر اساس فطرت و قرآني اسلام شكل گرفته مقابله كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ،  آيت الله نوري همداني در درس خارج فقه خود كه در مسجد اعظم قم برگزار شد با بيان اينكه رسانه جمهوري اسلامي ايران بر اساس فطرت انسان و منادي حق است افزود: در حال حاضر ايران اسلامي كه با محوريت خدا و اسلام دين راستين را تبليغ مي كند ، امريكا و اتحاديه اروپا بر اساس روحيه شيطاني و صهيونيستي خود با قطع شبكه هاي منادي حق فتنه اي جديدي را آغاز كرده اند تا شايد بتوانند جلوي حق گويي كه بر اساس فطرت و قرآني اسلام شكل گرفته مقابله كنند.
 
آيت الله نوري همداني افزود: رسانه ملي ، حرف حق مردم ايران را به گوش مستضعفان جهان در مقابل زورگويي هاي غربي ها و استعمارگران رسانده است لذا دشمنان و استكبار مجبور شدند تحريم رسانه ملي را تصويب كنند .
وي با اشاره به اعتراف وزير امور خارجه امريكا مبني بر حضور حق مدارانه ايران اسلامي در جهان گفت: حضور حق گويي ايران اسلامي امروز در جاي جاي جهان شنيده مي شود و همين باعث شده است كه وزير امور خارجه امريكا مي گويد هركجا كه مي روم سخن از ايران است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار