مدير عامل شهر جديد پرديس تاکيد کرد : تاکنون هيچ گونه افزايش قيمت مسکن مهر نداريم.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي هدايت در مصاحبه با راديو اقتصاد با بيان اينکه 2600 مسکن مهر جديد در حال واگذاري است، گفت: 6400 واحد هم تا آخر سال به شرط تامين آب و برق تحويل خواهد شد.

هدايت درباره بحث افزايش قيمت مسکن مهر تصريح کرد: افزايش قيمت مصالح ساختماني سبب افزايش هزينه تمام شده مي شود که در دست بررسي کارشناسي است و اگر قرار بايد قيمت مسکن مهر افزايش يابد ، اندک و متناسب با ميزان پيشرفت ساخت و ساز (سفت کاري، نازک کاري و...) خواهد بود.
 
شهر جديد پرديس كه حدود 17 كيلومتر با شهر تهران فاصله دارد، از پُرمتقاضي ترين شهرهاي جديد كشور در طرح مسكن مهر محسوب مي شود. 

مدير عامل شهر جديد پرديس گفت : در حال حاضر 60 هزار نفر در شهر جديد پرديس سكونت دارند كه بر اساس افق پيش بيني شده ، جمعيت شهر جديد ياد شده در 2 تا 3 سال آينده به 400 هزار نفر افزايش خواهد يافت.

هدايت تصريح کرد : واحدهاي مسكوني واگذار شده داراي فضاهايي مانند مدرسه و مسجد هستند و ما از تمام دستگاه ها براي احداث فضاهاي عمومي و فرهنگي دعوت مي كنيم با حمايت ويژه ما در شهر جديد پرديس حضور يابند.

هدايت گفت : همه واحدهاي مسكوني مهر در شهر جديد پرديس به شيوه صنعتي در حال ساخت است و همه ملاحظات و مطالعات مربوط به زلزله را نيز در طراحي واحدهاي مسكوني مدنظر قرار داده ايم.

هدايت درباره آينده شهر جديد پرديس تاکيد کرد : يقين داشته باشيد كه شهر جديد پرديس تا  2 سال آينده به موفق ترين شهر جديد كشور با جمعيتي بالغ بر 400 هزار نفر تبديل خواهد شد./عب
برچسب ها: قیمت ، مسکن ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار