معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی گفت: دانشجویان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ثابت قدم بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، نصراللهی افزود: دانشجویان باید با حضور بیشتر در عرصه های مختلف، قشرهای مردم را نسبت به توطئه ها و فتنه های دشمنان آگاه کنند زیرا دانشجویان در سطح جامعه از جایگاه بالایی برخوردار هستند.
وی گفت : دشمن همیشه از 16 آذر به عنوان تهدید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کرد اما با حضور دانشجویان پیرو رهبری، نقشه های آنان نقش بر آب شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی افزود : 16 آذر برای دانشجویان نقطه عطفی برای مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و انگلیس است.
نصراللهی گفت : 16 آذر از مناسبت های مهم برای نظام جمهوری اسلامی است و در این روز باید روحیه استکبار ستیزی را بیش از پیش در جامعه گسترش داد و اهداف شوم دشمنان را تبیین کرد.
وی افزود : دانشجویان نقش به سزایی در تحقق جنبش علمی و نهضت نرم افزاری دارند که در این زمینه باید بیشتر کوشش کنند تا قله های علمی یکی پس از دیگری فتح شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی گفت : هم اکنون 140 هزار دانشجو در این استان در مقاطع و رشته های مختلف به تحصیل مشغول هستند که این تعداد 10 درصد از جمعیت استان را شامل می شود و فضای این خطه از میهن اسلامی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ارتقاء سطح فرهنگی به ویژه در دانشگاه ها، بسیار مطلوب است./س

برچسب ها: دانشجو ، دفاع ، ولایت فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.