راه ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان به دلیل بارش برف سنگین همراه با كولاك و یخبندان و احتمال سقوط بهمن مسدود شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال در گردنه الماس گفت: بارش برف همراه با كولاك شدید و یخبندان سطح جاده در سطح محور ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان آغاز شده همچنان ادامه دارد.

فردین مولایی افزود: به دلیل ادامه كولاك شدید در این محور و احتمال سقوط بهمن و نیز برای پیشگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی ناشی از برف و كولاك ، راه برای تردد رانندگان خودروها در مسیر راه خلخال به پونل از تقاطع روستای مجره واقع در بخش مركزی خلخال تا انتهای مسیر و تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام می شود.

وی گفت: رانندگان و مسافرانی كه قصد مسافرت به استان گیلان را دارند می توانند از مسیر راه قدیمی خلخال به اسالم استفاده كنند.

به علت قرار گرفتن بخشی از راه 80 كیلومتری خلخال به پونل در منطقه برف و كولاك گیر شهرستان خلخال و احتمال سقوط بهمن در فصل سرما هر سال اداره راه و شهرسازی خلخال با آغاز بارش اولین برف اقدام به مسدود كردن كامل جاده كرده و این امر در جاده تازه احداث خلخال تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده ادامه می یابد.

به رغم صرف هزینه های سنگین برای احداث این پروژه 50 ساله خلخال این مسیر عملا بیش از نیمی از سال مسدود بوده و كاربردی برای مردم منطقه ندارد/س

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، برف ، سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.