خطیب جمعه لیكك با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، گفت: دانشجویان بابصیرت ایران اسلامی همواره با حضور بموقع خود در تمام صحنه ها عامل حفظ نظام و كشور هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'رحمت الله سیادت' در خطبه های نماز جمعه لیكك افزود: اعتراض به سفر 'نیكسون' معاون رییس جمهور آمریكا و تسخیر لانه جاسوسی این كشور جنایتكار از حركت های باارزش دانشجویان ایران اسلامی بود كه مورد تایید مسوولان نظام قرار گرفت.
وی بیان كرد: تفكیك جنسیتی در دانشگاه های ایران در راستای اسلامی تر كردن فضای مراكز آموزش عالی كشور بوده و به نفع دانشجویان است.
سیادت از مسوولان اجرایی كهگیلویه و بویراحمد و متولیان امر خواست كمبودهای دانشگاه پیام نور لیكك شامل خط اینترنت، جاده منتهی به دانشگاه و سرویس رفت و آمد دانشجویان و مشكل فضای آموزشی دانشگاه آزاد این شهر را هر چه سریعتر برطرف كنند.
وی با تاكید بر لزوم اصلاح خرده فرهنگ های نادرست در جامعه، اظهار كرد: برخی از این آداب و رسوم شامل دادن غذا پس از بازگشت از سفرهای زیارتی، استفاده از آوازخوان در مراسم تشییع جنازه و چاب بنر برای تبریك است كه باید حذف شوند./س
برچسب ها: دانشجویان ، بصیرت ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.