این کلاه به میکروفن و بلندگو مجهز بوده و به وسیله آن می توانید با دوستان خود تماس گرفته یا موزیک های مورد علاقه تان را گوش کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، اگر از آن دسته افرادی هستید که به کار کردن یا راه رفتن در فضای سرد و زمستانی بیرون از خانه علاقه داشته و دوست دارید که به طور همزمان به موسیقی نیز گوش دهید، Sound Disk Sports Beanie برای شما ساخته شده است.
این کلاه در سه رنگ مختلف و به گونه ای طراحی شده تا سر شما را در سرمای محیط بیرون گرم نگه دارد و دارای دو سیم 35 میلی متری است که به داخل کلاه می روند.
بلندگوهای کلاه به آیفون یا دیگر دستگاه هایی که دارای سوکت 3.5 میلی متری هدفون هستند وصل شده و موسیقی مورد نظر شما را پخش خواهند کرد. ضخامت بلندگوها فقط 8.5 میلی متر است که پوشیدن کلاه را کاملاً راحت ساخته و می توان برای ساعت های طولانی از آن استفاده کرد.
همچنین Sound Disk Sports Beanie دارای یک میکروفن بوده که نقش هندزفری را برای شما ایفا کرده و به وسیله آن می توانید تماس تلفنی برقرار کنید. این میکروفن با دستگاه های آیفون، تلفن های هوشمند بلک بری و سایر موبایل ها سازگار است.
این کلاه از پارچه مومی مرطوب ساخته شده که در برف و باران پائیز و زمستان سر شما را خشک نگه می دارد و با قیمت 45 به دلار به بازار عرضه شده است.
برچسب ها: کلاه ، فناوری ، بلندگو ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رخساره
۲۱:۴۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
باحاله
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۰:۴۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۱
رضاجان سرمای ایران صدالبته ک خرج اضافیه
این فناوری واسه کشورمانیست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۱
چه کاریه
هندزفری رو بذار تو گوشت یه کلاه هم روش
دیگه این خرج اضافه چیه؟!