مربی تیم ملی دو و میدانی گفت: در مسابقات غرب آسیا ورزشکارانی را اعزام کردیم که هم کسب تجربه کنند و هم برای ما مدال کسب کنند.

امیرعلی سعادتمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: فدراسیون در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات غرب آسیا حداکثر تلاش خود را داشته و حمایت‌هایی را جهت برگزاری اردو در بهترین شرایط برای کسب بهترین نتیجه در اختیار ما مربیان و دو و میدانی کاران قرار داده است.

وی در ادامه افزود: خیلی از تیم‌ها شانس حضور در این رقابت‌ها را ندارند اما فدراسیون توانسته است 64 ورزشکار را به این دوره اعزام کنند و ما امیدواریم نسبت به دوره گذشته که ایران مقام دوم را کسب کرده بود، بتوانیم مقام قهرمانی را بدست بیاوریم.

سعادتمند در خصوص ورزشکاران اعزامی افزود: تعدادی از ورزشکاران را که 100 درصد شانس قهرمانی دارند و مدال آور هستند را انتخاب و تعدادی دیگر از افراد تیم را جوانانی که هیچ تجربه‌ای در مسابقات ندارند تشکیل داده‌اند تا در این رقابت‌ها بتوانند تجربه کسب کنند.

مربی تیم ملی تاریخ اعزام به مسابقات غرب آسیا را 21 آذر اعلام و تاکید کرد که با دعای مردم ایران کشور را به سمت امارات ترک خواهند کرد./مح
برچسب ها: مدال ، تجربه ، آسیا ، ورزشکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار