سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قرعه کشی مسابقات جام باشگاه های اسیا گفت: گروه ما از گروه های دیگر سخت تر است و باید با تیم های قدرتمندی روبرو شویم .

امیر قلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: الهلال تیم همیشه اماده در اسیاست ، العین هم چند سالی است که به قطبی در اسیا مبدل شده است ، الریان نیز تیم چند ملیتی و قدرتمندی است .
وی گفت: البته استقلال نیز تیم خوبی است و احتیاج به تقویت دارد و برای کسب موفقیت و رسیدن به جام قهرمانی نیاز به استفاده از تجربه بازیکنان داریم ما تیم دست و پا بسته ای در این مسابقات نخواهیم بود و کسب قهرمانی خواهیم جنگید و مهم نیست در چه گروهی و با چه تیم هایی بازی می کنیم.
قلعه نوعی در مورد گروه های دیگر نیز افزود: تراکتور سازی هم در گروه سختی قرار دارد و سپاهان نسبت به دیگر تیم ها رقیبان راحت تری را مقابل خود می بیند البته تجربه سپاهانی ها به انها در این مسابقات کمک خواهد کرد.
وی در مورد تیم صبای قم نیز افزود: نقطه قوت صبا صمد مرفاوی است که تجربه حضور در مسابقات اسیایی را دارد و شناخت خوبی از این مسابقات خواهد داشت.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تمام تیم های فوتبال ایرانی حاضر در این مسابقات با موفقیت از گروه های خود صعود کرده و به مراحل بالاتر راه یابیند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار