مدافع جدید تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که افتخار شاگردی امیرقلعه نوعی نصیب من شد.

حسن اشجاری مدافع جدید استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: استقلال پیشنهاد بسیار خوبی به من داد و در نهایت به این تیم پیوستم. بعد از جدایی از سپاهان چند پیشنهاد خوب به من شد اما در نهایت استقلال را انتخاب کردم چون آرزوی هر بازیکنی است که در یکی از 2 تیم استقلال با پرسپولیس بازی کند. حرفهای کلیشه ای هم نمی زنم که بگویم که از بچگی استقلالی بودم چون فوتبال حرفه ای است و بهترین انتخاب را انجام دادم.

وی افزود: حضور من در استقلال به دلیل نظر سرمربی تیم بود و خوشحالم که امیر قلعه نوعی مرا تأیید کرد و خوشحالم که افتخار شاگردی ایشان نصیب من شد و امیدوارم ایشان از انتخاب من رو سفید شود. البته قرار بود قبلا و در سپاهان با امیرخان کار کنم که نشد و الآن درخدمت ایشان هستم.

وی در ادامه گفت: مهمترین هدفم در استقلال این است که روزهای خوبی که در سپاهان داشتم و با این تیم قهرمان شدم را در استقلال هم داشته باشم. مهمترین مسأله در حال حاضر موفقیت استقلال در لیگ برتر و آسیا است و تلاش می کنم تا در راه موفقیت استقلال شریک باشم.

مدافع جدید استقلال اظهار داشت: قرار گرفتن من در ترکیب استقلال به سرمربی تیم بستگی دارد وقتی از سپاهان جدا شدم، تمرینات اختصاصی داشتم و از امروز تمریناتم را با استقلال شروع می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا در بهترین فرم بدنی و آمادگی کامل باشم اما تصمیم آخر را برای بازی کردن من در ترکیب استقلال سرمربی تیم می گیرد.

وی افزود: مطمئنا حضور در استقلال انگیزه ام را 2 برابر کرده و آمده ام تا خودم را ثابت کنم و بگویم که هم امیر قلعه نوعی انتخاب خوبی داشته و هم خودم انتخاب درستی داشته ام تمام تلاشم را می کنم تا استقلال موفق شود و در این موفقیت سهیم باشم.

اشجاری در پایان گفت: گروه استقلال در آسیا به هیچ وجه گروه آسانی نیست و 3 تیم بسیار خوب در گروه ما وجود دارند اما استقلال در سالهای اخیر همیشه جزو تیم های خوب آسیا بوده و امیدوارم که بتوانیم از این گروه صعود کنیم البته استقلال در گروه مرگ قرار گرفته و کارمان خیلی سخت است چون همه تیم های گروه مدعی صعود هستند اما تلاش می کنیم تا به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار