تيم واليبال بانوان ذوب آهن اصفهان يکي از تيم هاي حاضر در مسابقات ليگ برتر امسال است که ترکيب آن و موضوع حضورش در اين پيکارها در دقيقه 90 تعيين شده است.

فريبا صادقي سرمربي تيم واليبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات عديده مالي در باشکاه ذوب آهن اصفهان امسال بدون داشتن قرارداد مالي در ليگ حاضر مي شويم مسئولان اين قول را داده اند که در صورت فراهم شدن شرايط مناسب پولي، مبالغي را به عنوان پاداش به بازيکنان پرداخت خواهند کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از نظر مسائل حاشيه اي و سخت افزاري هم در مضيقه هستند گفت: به هيچ عنوان از نظر سالن محل تمرين هزينه هاي مربوط به اياب و ذهاب بازيکنان و سفر به استان هاي مختلف براي برگزاري مسابقات مشکل خاصي نداريم.

وي تصريح کرد: تمامي بازيکنان ترکيب امسال تيم ذوب آهن اصفهان را نيروهاي بومي تشکيل ميدهند البته اين احتمال وجود دارد که نسبت به جذب 2 بازيکن غير بومي در صورت فراهم شدن شرايط مناسب اقدام کنيم.

سرمربي تيم واليبال بانوان ذوب آهن اصفهان يادآور شد بازيکنان اين تيم حدود 2 سال است که براي تيم ذوب اهن بازي ميکنند ولي هنوز قراردادهاي خود را تسويه نکرده اند.
آنها فقط براي عشق به واليبال و بالا رفتن سطح کيفي کارشان و هميشه با درک مشکلات مالي باشگاه بازي کرده و معترض نيستند.

صادقي خاطرنشان کرد: به نظر من سطح کيفي مسابقات امسال به مراتب بالاترو بهتر از سنوات قبل خواهند بود شايد برخي ها معتقد باشند که با کاهش تعداد تيم ها سطح بازيها هم افت خواهد کرد اما اين گونه نخواهد بود امسال شاهد نبردهاي نزديک به هم و پاياپاي زيادي خواهيم بود.

وي تصريح کرد: درسنوات گذشته شاهد برگزاري بازيهاي يک طرفه مقابل تيم هاي شهرستاني ضعيفي بوديم که به طور قطع با کاهش تعداد تيم ها و حذف تيم هاي شهرستاني سطح مسابقات ارتقا پيدا خواهد کرد.

وي در خصوص علت عدم برگزاري ديدار هفته اول اين تيم مقابل تيم گيتي پسند اصفهان اظهار داشت« با توجه به آنکه مسئولان فدراسيون هم تلاش هاي زيادي براي حضور تيم ذوب آهن در ليگ کردند و ما پس از رايزني هاي فراوان بالاخره روز شنبه يازدهم آذرماه بالاخره موافقت مسولان را در خصوص حضور در مسابقات ليگ دريافت کرديم فرصت مناسب براي تمرين و آماده سازي نداشتيم به همين دليل از مسئولان فدراسيون درخواست کرديم تا نسبت به تعويق زمان برگزاري بازي هفته اول تيم اقدامن کنند که خوشبختانه اين اتفاق صورت گرفت./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار