استاندار همدان با هشدار نسبت به وضعیت آب استان تاکید کرد : برای خارج شدن از مشکلات آب در بخش کشاورزی باید آبیاری مدرن ترویج یابد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ آزاددر ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان گفت : با وجود مشکلات آب در بخش کشاورزی بهتر است کشاورزان به کاشت محصولاتی که به آب کمتری نیازدارد اقدام کنند.
وی از فرماندارن خواست بر مصرف بهینه آب در شهرستان ها توجه و کارهای خود را در این راستا متمرکز کنند.
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت : چنانچه مشکلات ادامه یابد باید طرح انتقال آب از استان های مجاور را در دستور کار قرار دهیم.
آزاد به وجود چاله ها در برخی مناطق استان اشاره و خاطرنشان کرد : برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی به ویژه برای اهالی روستاهایی که در حوالی چاله ها هستند باید اقدام جدی در این باره انجام شود و چاله ها از بین برود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با اشاره به اختصاص 54 میلیارد تومان اعتبار به طرح های بزرگ کشاورزی در سال جاری افزود : 43 در صد از این اعتبارات به بانک های عامل به منظور ارائه تسهیلات به متقاضیان داده شده است.
ضرابی خاطرنشان کرد : طرح هایی که  از نظر اقتصادی  مناسب بوده و بتوانند اشتغالزایی بیشتری را ایجاد کنند در اولویت دریافت تسهیلات خواهند بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.