پس از قرعه کشی جام باشگاه های آسیا صحبت از قرار گرفتن استقلال در گروه مرگ این بازی ها شد که سرپرست این تیم مخالف این موضوع است و گفت در گروه زندگی قرار گرفتیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برخلاف نظر بقیه معتقدم در گروه زندگی قرار گرفتیم و تیم ما با این شرایط شانس زیادی برای صعود پیدا کرد.

وی ادامه داد: اینکه با تیم های قدرتمند آسیا بازی می کنیم باعث می شود که بازیکنان حریف را دست کم نگیرند و با تمام قوا بازی کنند.

وی اضافه کرد: ما اگر در گروه مان اول شویم به فکر 4 تیم اول آسیا نیستیم و فقط به دنبال قهرمانی می رویم و شرایط این کار را داریم.

وی تصریح کرد: بازی در جام باشگاه های آسیا نیاز به تجربه دارد و به دلیل عدم شناخت تیم ها، تجربه کمک زیادی به آنها می کند.

سرپرست استقلال اضافه کرد: به دلیل لیگ فرسایشی که در کشور داریم و  بازی های جام حذفی، شرایط تیم های ایرانی قابل پیش بینی نیست. در جام باشگاه های آسیا قطعا تیم های کشورمان مشکلاتی خواهند داشت.

ماجدی در خصوص سایر تیم هاي ایرانی هم خاطرنشان کرد: فقط تراکتورسازی در گروه آسانی قرار گرفت البته از نظر نام تیم ها گروه راحتی دارند اما تراکتور سازی هم تجربه کافی ندارد و امیدوارم در آسیا موفق باشد./آق
برچسب ها: استقلال ، گروه ، مرگ ، نیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار