رئیس هیئت هاکی استان فارس گفت: در صورت برطرف نشدن مشکلات تیم هاکی استان فارس از شرکت در دور برگشت مسابقات لیگ برتر هاکی کشور انصراف می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس محمد مهدی مشکل گشا اظهار داشت : تیم هاکی استان فارس در دور رفت مسابقات لیگ برتر هاکی کشور با وجود مشکلات فراوان و با کمک مقطعی برخی اسپانسرها در رقابت ها شرکت کرده است.
 وی ادامه داد: در شرایط کنونی هزینه تامین تجهیزات، پرداخت اجاره سالن، تهیه لباس بازیکنان و حتی هزینه حمل و نقل به محل برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ برتر هاکی کشور بسیار فراوان است و در صورت تامین نشدن هزینه ها تیم فارس ناچار به کنار کشیدن از مسابقات است.
مشکل گشا تاکید کرد: بازیکنان هاکی استان فارس دارای توانایی های فراوانی هستند و به همین دلیل بیشتر تیم های لیگ برتر تمایل به بستن قرارداد با آنها دارند ولی این افراد به  خاطر علاقه خود به استان حاضر به چنین فعالیتی نیستند.
 وی یادآور شد: دو نفر از بازیکنان تیم هاکی استان فارس عضو تیم ملی هاکی کشور هستند و سال های گذشته برای سایر استانها به رقابت می پرداختند اما در سال جاری به دلیل علاقه به استان با قراردادی بسیار اندک برای تیم فارس مسابقه می دهند./س

برچسب ها: انصراف ، هاکی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.