رئیس کلانتری 127 نارمک از دستگیری زن جیب بری خبر داد که مدت ها در حال جیب بری از شهروندان در مسیر سبز تا دماوند بود.

سرهنگ نظری پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: مأموران نیروی انتظامی با مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت جیب بری در اتوبوس BRT در مسیر سرسبز تا دماوند اقدامات خود را به صورت ویژه ای شروع کردند.

وی افزود: در این راستا عوامل عملیاتی این یگان با آموخته و تجربه های خود و همچنین با همکاری عوامل تجسس با لباس های مبدل جهت دستگیری سارق و یا سارقین در میان انبوه جمعیت در اتوبوس های BRT‌رفتند.

این مقام مسئول انتظامی با اشاره به راهنمایی های یکی از شاکیان که اطلاعات اندکی نسبت به این سارق در حین سرقتش از وی کسب کرده بود گفت: مأموران با دقت خود و صبر چندین ساعته در نهایت توانستند زنی با همان مشخصات رفتاری که شاکی بیان داشته بود بیابند که در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

نظری پور در ادامه از مبالغی وجه نقد به طور جداگانه که در بازرسی از کیف این زن کشف شده بود یادکرد که خاطرنشان ساخت: متهم از مقداری تقریبی این مبالغ نیز اطلاعی نداشته که در نهایت در بازجویی های تخصصی از وی به بیش از ده ها فقره سرقت اعتراف نمود.

سرهنگ نظری پور در هشدار به هموطنان الخصوص به افرادی که از مترو و یا اتوبوس برای عزیمت به مقاصدشان استفاده می کنند گفت: برای پیشگیری از وقوع جرایم مشابه در مسافرت های درون شهری حتماً مراقب اموال با ارزش نظیر کیف پول و ساک دستی خود باشید و تحرکات مشکوک برخی از افراد خلافکاری که در پوشش مسافر اقدام به جیب بری و سرقت اموال مسافران می کنند را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهید./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار