سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوی اظهار داشت: با بازسازي بازيكنان از لحاظ روحي و رواني مقابل تیم والیبال پيشگامان كوير یزد بدون اشتباه ظاهر شديم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد پس از پيروزي 3 بر يك تيمش مقابل تيم واليبال پيشگامان كوير يزد قهرمان نيم فصل اول ليگ برتر واليبال كشور كه ديروز 15 آذرماه به ميزباني اين تيم در يزد برگزار شد، اظهار داشت: قبل از اين ديدار با توجه به 2 شكست هفته قبل شرايط روحي خوبي نداشتيم.

وي با بیان اینکه در هفته گذشته بیشتر به دنبال بازسازی شرایط روحی و روانی بازیکنان بودیم گفت: با فرصت كمي كه داشتيم تنها با يك جلسه تمرين در يزد به مصاف تيم پيشگامان كوير رفتيم و قبل از شروع بازی از بازيکنان خواستيم امتيازات از دست رفته را فراموش كنند و با خودباوري پا به ميدان بگذارند.

قوچان نژاد با اشاره به بازی خوب بازیکنان در این بازی افزود: عليرغم حمایت 6000 نفر تماشاچي يزدي از تیم استانشان از همان ابتدای بازی بازیکنان تیم میزان پر انرژي و جنگنده ظاهر شدند و از موقعيت هایشان به خوبی استفاده کردند.

وي با اشاره به نقاط قوت تیمش در این بازی گفت: در ديدار ديروز بر روي سرويس ها كم اشتباه ظاهر شديم و در دفاع روي تور خيلي خوب عمل كرديم و با توپ گيرهاي بي نقض داخل زمين با همدلي و تلاش در يك روز مثال زدني فاصله خود را با صدر جدول به 3 امتياز رسانديم.

قوچان نژاد ضمن تشكر از حمايت هواداران و رسانه هاي استان از تيم واليبال ميزان خراسان رضوي اظهار داشت: اين نتيجه خوب در پايان نيم فصل حاصل يكپارچگي همه اعضا و كادر فني تيم است كه به مردم استان تقديم مي شود.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد در بازی هفته آینده سجاد دهنوي را به دليل آسيب ديدگي از ناحيه زانو در اختيار نخواهیم داشت افزود: با آغاز تمرينات خود از روز دوشنبه 20 آذرماه خود را براي اولين ديدار خود در دور برگشت مقابل تیم شهرداري اروميه كه يكشنبه 26 آذرماه به ميزباني اين شهر برگزار مي شود آماده خواهیم کرد.

گفتني است تيم واليبال ميزان خراسان رضوي با امتياز مشابه 21 با تيم كاله مازندران پس از اين تيم در جايگاه پنجم جدول رده بندي ليگ برتر واليبال كشور قرار دارد و تيم پيشگامان كوير با 24 امتياز و تیم های پيكان و متين ورامين با 22 امتياز جايگاه اول تا سوم جدول را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها: سرمربی ، تیم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.