فرمانده پلیس راه محور جاجرود به امامزاده هاشم گفت: جاده هراز از ساعت 12 روز جمعه به سمت رودهن یکطرفه می شود.

سرگرد غلامعلی نوربخش" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با توجه به افزایش حجم بازگشت مسافران در روز جمعه از شهرهای شمالی کشور و به خصوص در جاده هراز، به منظور سهولت در تردد شهروندان گرامی محور هراز به تهران روز جمعه مورخ 17 آذر ماه 91 از ساعت13 ظهر تا ساعت 24 به سمت رودهن یک طرفه می شود.

وی افزود: از روز سه شنبه این هفته تردد کامیون و خودروهای سنگین در محور هراز از ساعت شش صبح ممنوع بوده است که این ممنوعیت تا پایان روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس راه محور جاجرود به امامزاده هاشم گفت: با توجه به اعلام اداره هواشناسی و احتمال ریزش باران و برف در مسیر جاده هراز و به منظور حفظ جان سرنشینان، از تمامی رانندگان خواستار رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در این مسیر هستیم.

سرگرد نوربخش افزود: اطمینان از سلامت بخاری و موتور خودرو قبل از حرکت، همراه داشتن لوازم ایمنی شامل لاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ و لوازم گرمایی و سایر نیازهای احتمالی را در اولویت برنامه های خود داشته باشید.

وی ضمن آرزوی سفری خوش و سلامت برای تمامی هموطنان گفت: با توجه به یکطرفه شدن مسیر از تمامی رانندگان درخواست می شود که از گرفتن سبقت از چپ خودداری و با آرامش خاطر در مسیر یادشده تردد نموده، از هر گونه شتاب و عجله در مسیر پرهیز نمایند، زیرا عوامل پلیس راه در تمامی نقاط حضور جدی داشته و با عوامل خاطی برخورد خواهند کرد./س

برچسب ها: هراز ، رودهن ، یک طرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.