فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر ضرورت همت مضاعف تعاونی ها، از آماده سازی کامل خدمات زیربنایی در پروژه مسکن مهر ˈدشت ناصرˈ این شهرستان خبر داد.

ˈسعید افشار نادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به خدمات رسانی کامل در سایت مسکن مهر دشت ناصر این شهرستان اظهارکرد: اینک نوبت اتحادیه ها و تعاونی ها است تا با انجام دیوارکشی، حصارکشی، جمع آوری نخاله ها، خرید انشعابات و دیگر اقدامات بایسته، مقدمات ورود خدمات مختلف آب، برق، گاز و مخابرات را به واحدها فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دولت و ستاد مسکن مهر شهرستان نسبت به انجام تعهدات و امورات محوله خویش در این راستا عمل کرده اند، افزود: با انجام قسمت پایانی کار از سوی اتحادیه ها و تعاونی ها، مرحله نهایی آسفالت و محوطه سازی واحدها به انجام خواهد رسید و پس از آن با افتتاح رسمی، واحدها تحویل متقاضیان خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه تاخیر در افتتاح و واگذاری پروژه ها به رغم وعده های داده شده درماههای گذشته را ناشی از اهمال، سستی و کم کاری برخی مسؤولان منتخب تعاونی ها عنوان کرد و گفت: تا زمانی که خدمات رسانی به واحدها بطور کامل انجام نشود و از امکانات کامل برخوردار نشوند، هیچ واحدی واگذار نخواهد شد.

افشار نادری با بیان اینکه در مجموع از کلیت کار انجام شده در پروژه ها رضایتمندی نسبی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اتمام و پایان کار تا مرحله واگذاری، منوط به اهتمام و جدیت اتحادیه ها و تعاونی های عضو است.

وی در ادامه با انتقاد از دست اندرکاران پروژه مسجد سایت دشت ناصر و پیشرفت فیزیکی ناچیز آن، خواستار پیگیری و رفع و رجوع مشکلات مربوطه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در خاتمه با بیان اینکه این پروژه ها بایستی تا پایان کار دولت دهم در منطقه بطور کامل به اجرا برسد، ابراز امیدواری کرد تعاونی ها و اتحادیه ها که در کف میدان و پیشانی کار هستند با عنایت ویژه به ادامه کار، این پروژه بزرگ ملی را به نحو شایسته به پایان برسانند تا شیرینی و حلاوت خدمت رسانی دولت را در عمل به مردم بچشانیم.

چهار هزار و 477 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه در حال آماده سازی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.