رئیس اداره سلامت حوزه های علمیه با اشاره به اجرای طرح اعزام مبلغان ورزشکار به میان تماشاگران فوتبال گفت: این طرح به صورت پایلوت تا پایان سال جاری ادامه دارد.



حجت الاسلام و المسلمین رسول حسن یزدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تا کنون مبلغان ورزشکار به مسابقات ایران و ازبکستان، ایران و کره و بازی دربی پیروزی و استقلال و چند مسابقه دیگر اعزام شده اند.

وی ادامه داد: مبلغان در میان تماشاگران فوتبال چند ساعت قبل از شروع بازی حضور پیدا کرده و با آنها روابط صمیمانه ای را برقرار کرده و مشاوره های مختلفی را انجام می دهند.

رئیس اداره سلامت حوزه های علمیه گفت: عکاسان رسانه های خبری در پوشش تصویری مسابقات ورزشی طلاب بایستی تمامی رشته های ورزشی را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه همانطور که در انتشار عکس های ورزشی بانوان حساسیت ویژه ای لحاظ می شود، گفت: در انتشار عکس های ورزشی طلاب بایستی احترام این قشر و قداست آن در نظر گرفته شود و منجر به حرمت شکنی نگردد.

وی تصریح کرد: افراد مسن سال و یا سنتی بیشتر خواهان تبلیغ سنتی دین هستند و حال آنکه جوانان استقبال بیشتری از عملکرد مبلغان ورزشکار دارند، از این رو ما موظفیم در رفتارهای خود حرمت دو گروه را رعایت کنیم.

حجت الاسلام حسن یزدی با تاکید بر این مطلب که نگاه ما به رشته های ورزشی فرا رشته ای است، ادامه داد: ما در بحث ورود به برنامه های ورزشی نگاه گسترده ای فراتر از رشته ورزشی فوتبال داریم./ز

برچسب ها: مبلغان ، مساقات ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار